Jovada Express LTD

Jovada Express Ltd

Superb
based on 5 reviews
member since December 2022
leave a review
Overview

Your moving journey has yet to begin!

Conveyancing

Get connected with up to 6 regulated conveyancers to save time and money.

Compare Conveyancers

Surveying

Get matched with up to 6 accredited surveyors to save on your property survey.

Compare Surveyors

Removals

Get matched with up to 6 removal companies to save on your move.

Compare Movers

Storage

Get matched with up to 6 storage companies to save on self storage units.

Compare Storage

House Clearance

Get matched with up to 6 house clearance companies to save time and money.

Compare House Clearance
Reviews & Ratings
Customer Reviews
  • Nick

    Croydon

    9/05/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Fantastic from start to finish. Provided me with a very competitive quote and were very informative on the whole process. Their driver was super friendly and helpful, loaded the stuff with me on the van and everything arrived safely! Definitely recommend to use Jovada Express, thanks again!

  • Donato

    London South East

    29/04/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Overall they were very accommodating and helpful with my move. The cost was well worth it and all my things arrived without a scratch (from UK to Italy).I do wish they kept in contact more with updates along the way, but I didnt have any issues at pickup or delivery so its only a minor thing.

  • Kate Opekar

    Oxford

    22/03/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Excellent and efficient service from the initial booking through to pick up and delivery. Would definitely recommend.

  • Christian

    London South West

    1/01/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Great service from Jovada shipping our things from the UK to Germany. All arrived well, and Jovada could even accommodate our last-minute timing and address changes. We would have been happy with a little more proactive information and responsiveness, but overall, our experience with Jovada was great and definitely recommendable, and it was the best price offer we had received.

  • Ignacio De Gispert

    London North West

    27/11/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    They made me pay more than agreed.They made me carry the goods from the truck to the apartment. This is not a full removal service. You should say clearly that this company service is not complete. Finally, some items arrived broken and they refused to compensate.

    Response:
    Dear Ignacio,Thank you for your review. We would like to clarify the points you made: - We have not made you pay more than agreed. We had agreed 1000KG weight, and were kind enough to offer additional service to take extra weight which you have exceeded. - The service was for 1 person (the driver) to help loading and unloading. Our driver has carried goods with you, as per agreement. If you have booked a service for 2 people (which we of course offer), we would have been more than happy to help assist. We were able to offer a very competitive quote as the service was offering one person. - We did ask you to contact us again regarding the damage as we were not aware this was the case. We will be happy to discuss this, please send us an email and we will arrange.
    More Information

    Save Up to 70% on Removal Costs

    Save 70% off the cost of your house move today!