Mooving On London

Mooving On London

London
member since May 2019
leave a review
Overview

Your moving journey has yet to begin!

Conveyancing

Get connected with up to 4 regulated conveyancers to save time and money.

Compare Conveyancers

Surveying

Get matched with up to 5 RICS accredited surveyors to save on your property survey.

Compare Surveyors

Removals

Get matched with up to 6 removal companies to save on your move.

Compare Movers
Reviews & Ratings
  • Kenrick

    Stockwell Park Road

    27/07/2020

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Great service, very organised and fast

  • Freda Bar-Joseph

    London

    11/11/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    They were excellent. I would highly recommend them.

    Response:
    Dear Freda,Thank you for your feedback.We are really happy to hear you were pleased with our service.Kindest regards,
  • Munira Ali

    London

    18/07/2020

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    We agreed on £60 per hour, we ended up paying £240! They said they will not count the way on the road but they counted it. First they were late 45 minutes going and same when arriving they were late too.
    While removing our stuff they took extra time just to increase the price, horrible company complete liars, better off using other companies don’t use any from here as they charge per hour.

    Response:
    Dear Munira,We are sorry to hear you were dissatisfied with our service.Firstly, your move was booked at £60 per hour with a minimum charge of 2 hours.Our movers arrived at approx. 10:40am on Sunday 5th July. As per our terms and conditions, we have a 2 hour time slot from when your job was originally booked which was at 10:00am as there can be delays out of our control.Our charging time started at 10:40 am until completion of move which was at 15:15pm. We have provided you with an extra 35 minutes of non chargeable time.Your total move took 4 hours and 35 minutes from start to completion and only 4 hours were charged hence the cost of £240.00.You did not stress any concerns/complaints when the remainder balance was collected at the end of the move but waited two weeks after your move.Furthermore, our movers have no incentive to work slower as we are a company not a Man & Van service, your allegations are completely absurd and only a way to defame our companies name.It is the clients responsibility to read the full terms & conditions as published on our website. When accepting our quote, you are accepting our terms & conditions.Again, we apologies that you are unhappy but we cannot be held responsible if you had not understood our T & C's.Yours sincerely,Mooving On Team

    Areas Covered

    Note: Coverage may vary for international moves
    More Information

    Save Up to 70% on Removal Costs

    Save 70% off the cost of your house move today!

    Rated ‘Excellent’ on