Best Rate Removals

Best Rate Removals

Superb
based on 141 reviews
member since January 2014
leave a review
Overview

Your moving journey has yet to begin!

Conveyancing

Get connected with up to 6 regulated conveyancers to save time and money.

Compare Conveyancers

Surveying

Get matched with up to 6 accredited surveyors to save on your property survey.

Compare Surveyors

Removals

Get matched with up to 6 removal companies to save on your move.

Compare Movers

Storage

Get matched with up to 6 storage companies to save on self storage units.

Compare Storage

House Clearance

Get matched with up to 6 house clearance companies to save time and money.

Compare House Clearance
Reviews & Ratings
Customer Reviews
  • Richard Moore

    London North

    21/02/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Hassle free and painless, the 3 removal guys where great! Quick and speedy process.

  • Alexander Crane

    London West

    20/02/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    very good service, very helpful

  • Laura Aguilar

    London North

    4/02/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    I am totally happy about how Best Rate Removals managed the job. Great service over the phone, and the guys which did the actual removal couldnt have been any better.I would recommend their service to anyone.

  • Stephen Kemp

    London North

    25/01/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Really positive experience, right from the initial scoping call through to moving day itself. The team who did the move were brilliant, encompassing some packing, furniture disassembly and the usual stuff - genuinely lovely guys who were super friendly. I'd use these guys again.

  • Ailsa Mainwaring

    London North

    25/01/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Overall we were unhappy with their conduct and attitude.They arrived half an hour earlier than they said which caused problems. They were rude and unhelpful to our landlady who needed to move her car off the drive, leaving her insufficient room.One of them spoke very rudely to me.They took numerous cigarette breaks, leaving the door open as they did, so our property and that of our landlady (living downstairs from us) stank of smoke. In hindsight I should not have paid the hour's overtime.Intimidating, rude and unprofessional.

  • Ad F

    London North West

    16/01/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Horrendous staff, customer service team, and after sales communication. Removal men would not do their job, took hours to do anything and made you feel as though they were doing you a favour.

    Response:
    Dear Adam,Thank you for your feedback.The move took longer due to the access at the pick up address and weather condition. Also at the delivery address we had to wait 2 hours for the keys to the new property.Wishing you all the best.
  • Mark Chadwick

    London West

    13/01/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Really good removal experience - turned up at 9am on the day, with two vans and four guys. Really polite and helpful removers, did the job well and offered help for small things. Would definitely use again!

    Response:
    Dear Mark,Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time. Wishing you all the best.
  • Daniel Mlambo

    Kingston-Upon-Thames

    10/01/2024

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    The movers arrived 20 minutes late with no communication prior to their arrival. They had breaks in between and were pretty slow at completing the work, which resulted in a lot of hours spent moving. Two of my new sofas were damaged in the process. On informing the movers on the day, I was told this had been the case prior to the work being carried out. I called the office, but I did not get an appropriate response, concentrating mainly on the finishing time rather than my damaged property. I tried to obtain the gentlemans name (on the phone), but I was told "that doesn't matter."The only compensation I received for my 2-month-old leather electric recliner sofas was 40, as I "failed to provide the total value of the items being moved."Although they were the cheapest of all, I am not satisfied with their service as it was not done professionally, as advertised. Both the movers and the call handler did not manage this in an appropriate manner.I would never recommend this company to anyone.

    Response:
    Dear Mr Mlambo,You wanted to pay for certain amount of time therefore we stopped working as agreed, thus not all items being reassembled. We always kept the cost for the move transparent and advised on the timings. Another thing that I want to point out is that in a phone conversation, before booking, we advised that this is a 3 man job, however we proceeded with your request for 2 men (therefore the move taking much loger). We also mentioned that the dismantling and reassembly will take time, therefore the move will take longer. Our crew supplied us with pictures of the wardrobes and other items that needed dismantling and reassembly, many of the bolts and screws were rounded and hard to remove.In regards to the insurance - In order to be covered for any damages the insurance company require the total value of the items being moved plus list of all items over £500.00. We have never received that information therefore we acted based on our Terms and Conditions.Kind regards Best Rates Removals Team
  • Yvonne Coghill

    Harrow

    20/11/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    It has to be said, this removal company were excellent. From the moment the gentlemen ( and they were all men) introduced themselves to me, to finally saying goodbye, they were courteous, polite and helpful. I was delighted with the speed and care they took in packing my belongings. Packing up a 4 bedroom house was never going to be easy but Best Rate removals made the job so much more palatable. I would without hesitation recommend this company.

    Response:
    Dear Yvonne,Thank you for your feedback. We are very happy to hear that everything went well.Wishing you all the best,
  • Olivia Finn

    London North

    4/11/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    I had a bad experience and would not recommend.During the quote process they did not confirm details about whether the sofa would fit in the lift. I assumed that since they are a removals company, they would remove the sofa, however it needed to be done. On the day with half my possessions already in the van they called and demanded an additional 200 to take the sofa down the stair well. When I queried it later, they said if I didnt pay it was the removal men would be paid less not the company. This is shocking and felt like an attempt to guilt me in to paying. The 200 was also ridiculous because they were already on an hourly rate, so any additional time spent moving the sofa was already being paid for. Furthermore they have yet to refund me the full amount of overtime paid (at 6pm head office closes so they call you and take payment for the estimated time remaining on the job, and then refund you if the team finish sooner than estimated). In summary, willing to pay their employees less to make up for their bad quoting process and still owe me money.

    Response:
    Dear Ms Finn,Thank you for your feedback.When there is large object such as a sofa that can not fit in the lift and has to be taken down 9 flights of stairs and you are aware of that, we should have been informed prior to the move as this will refllect the quote.When during the move we found out that the sofa is not able to fit in your lift we have called you and provided you with the updated quote for the extra service which was £180.00 + VAT. You have agreed and we did it.When the time for payment came you have refused to pay the extra for the sofa (to which you aggreed earlier) and also started threatening us with leaving a bad reviews.Finally we are very surprised to hear that you haven't received the refund as we have process a full refund long before this review was posted. Please check your account and if not there feel free to email or call us.That was a long disatance move which was completed successfully without damages. Taking a large object 9 flights of stairs is not usual and we should have been informed when the quote was provided.Apologise for any inconvenience.Wishing you all the best.
  • Mohamed

    Southall

    27/10/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very easy to use company and friendly movers.

    Response:
    Dear Mohamed,Thank you for your feedback. We really appreciate it and we are very happy to hear that your experience with our company was great
  • Sarah Carroll

    London South West

    22/10/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    We had a great team helping us with our move from London to Manchester. They were all extremely professional, friendly and got the job done so quickly. Thank you so much for making our move as stress free as possible!

    Response:
    Dear Sarah,We would like to thank you for your feedback. We are happy to hear that the move went well.Wishing you all the best.
  • Leighann Berry

    London West

    15/10/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    If I could give zero stars for this review I would.The team member I had been in correspondence with via email and telephone for a number of weeks, failed to confirm my booking in their system. I followed the procedure outlined on their quote, and followed up with a phone call after emailing the accepted quote back to them. Full payment was then made 4 mins after the phone call conversation. This was done 3.5 weeks prior to our move day, and when they didnt show up on the day I phoned to be told that they didnt have my booking. From the outset there was no or acknowledgement of the administrative error on their part, let alone an apology.Whilst they managed to send a team later in the day, there were less men than originally booked and a smaller truck, resulting in the move running overtime and us being forced (aggressively and unapologetically over the phone) to pay extra.I should have heeded the other reviews of a similar nature and avoided Best Rate Removals, but hindsight is a brilliant thing.Oh ans they badly damaged both of our side tables and a TV strongely do not recommend.Go elsewhere and pay that little bit extra for a reliable, and easily better quality service.

    Response:
    Dear Ms Berry,Thank you for your feedback.Here is our side of the story so its all clear.In order for us to book a move and email a booking confirmation we have to receive a deposit.When a deposit is paid via bank transfer we need to be informed so we can confirm it with our accounts and place the booking. You never emailed or called us to let us know that you have made the transfer therefore we never booked you on our schedule.On the day of your move you contacted us and we realise what has happened and did our best to send a team over to help you with the move. Due to the short notice we could only send 2 men instead of 3 men as originally quoted. We reduce the quote for 2 men so you was never overcharged. In regards to the damages this is the first time we hear about it since we moved you a month ago.We are sorry for any inconvenience but we do believe that we did our best and this was not our fault.Wishing you all the best.Best Rates Removals Team
  • Jessica Tate

    London North

    13/09/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Superb. Efficuent, excellent service- brilliant customer service at every stage.

  • Graham Martin

    Kingston-Upon-Thames

    9/09/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very good value for money.

  • Federico Mazza

    London North

    7/09/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    They did a great job. Despite only one person showing up, when I booked for a driver + a helper, it proved to be enough (maybe I overestimated the amount of stuff I had and 2 people were unnecessary). TJ was very nice and helpful, I'll call them again.

  • Rich

    London West

    3/08/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    This company took advantage of me when I asked to move their team arrival hour (from 9am to 10am) in order for THEM to park on the street and not get fined for contravention. I wanted to help them and I got ripped off more money under the excuse of changing arrival hour. I had paid the deposit so I had no choice. Really hate people who do such things. I do not understand why they feel they can charge customers extra for simple admin job to move the hour or arrival. Best regards,Richard

  • Nasrin

    London North

    21/06/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    The team were efficient and went out of their way to make the move day as smooth as possible.

  • Ella Hartig

    Twickenham

    25/03/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Great value, friendly and professional service, would recommend.

  • Ava Tchitsaz

    London South West

    3/03/2023

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    When I moved out they helped me to move out in time. They arrived early in the morning and we were out by the due time. The new property was not ready so I had to use their storage for three weeks. They sent me invoices and I always paid in time. The moving in the new property I had different people of the team. One of them told me they were taking few minutes of break.. At the end of the moving one of the team called the office and they asked me to pay without receiving an invoice. They waited outside for me to pay but I told them I needed to have the invoice first like the did with the other payments. I did not like they waited in the moving truck for me to pay. I was paying them. They also decided to take five minutes of break when I was paying them. I had different people of the team when I moved in the new property and I did not like one of them. I felt he was upset working on Sunday when they accepted to work on that day.

  • Carole

    London North West

    21/09/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    The van was there early, the men were friendly and accommodating. They were methodical and careful with all items and made sure that things were covered and secured properly when loaded onto the van. They put the bed and tables together for me in the flat and made no issue about anything. I paid slightly more as included the additional insurance. Also, any additional time taken is charged by the hour. Would definitely recommend this company.

  • Tim Bishop

    London South West

    5/09/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Our experience with Best Rate could not have been much better. The office was easy to contact and happy to answer all our questions and the team who packed up our house and carried out the actual move were friendly and efficient (and also kept our 8 year old daughter entertained).

  • Oliver Birch

    London North West

    3/09/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Good value. Flexible. Hardworking

  • Alessandra Bernardinelli

    London South West

    26/08/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    The guys were incredibly hepful and very hard working.

  • Antonia Magtibay

    Southall

    17/08/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    This company is very reliable and helpful. Day of removal went smoothly. Removal men were very nice and efficient.I will recommend them to all my friends.

  • Dale Atkinson

    London South West

    6/08/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Having been told everything would fit in a Luton, it then transpired that everything was actually too heavy and we had to rent an additional van. The guys were professional and hard working throughout.

  • Patricia

    Twickenham

    21/07/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    They were very professional, kind and quick.

    Response:
    Thank you for reviewing our service. We really appreciate that!
  • Patrycja

    London North

    9/07/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Two bulgarian men came on my moving day and were super nice . We thought we won't fit with all of our stuff into the van but they were so smart and played tetris very well with our furniture and boxes and we fit everything in one go.Very nice people, if I move again definitely I want them for moving

    Response:
    Thank you so much for taking your time! Wishing you all the best!
  • Nerys

    London North

    1/07/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    The team were brilliant- efficient and calm. They made everything easy. I highly recommend.

    Response:
    Thank you for leaving this review!
  • Tariq Shaded

    London North West

    15/06/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Used Best Rate for our removal service - guys were good packed everything carefully into the truck.

    Response:
    Thank you for your feedback.
  • Marianne Lytton

    Kingston-Upon-Thames

    11/02/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Found the 2 men very helpful and polite ,nothing was too much for them Putting everything I hadn't packed into boxes was labelled, On getting to the new house, the next morning, the unpacking was done efficiently and seemed quickly.Would recommend them to anyone moving in London

    Response:
    Thank you for your feedback!
  • Patrick Mccreesh

    Southall

    6/02/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    a very good company to use if i have to move in the future i'll use them again.from the booking over the phone they were friendly polite and professional.they provided a quote which was value for money .their communication was excellent.on the day of the move they were on time and sent 3 gentleman who worked extremely hard and were careful with my possessions .i highly recommend them to anybody who's looking to move .

    Response:
    Thank you for your feedback!
  • Ali Faghihi

    Harrow

    10/01/2022

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very efficient, punctual and friendly

  • Elizabeth Brohier

    London South West

    24/10/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very professional move. Very happy with the service

  • Barnaby Marmion

    Twickenham

    5/10/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Perfect service during a tricky move. Petrol chrisis; chaotic move due to solicitor problems and they were flexible and accommodating. Couldnt ask for more

  • Mel Strong

    London North

    21/09/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    I thought this would be a good company as they had good ratings. I got charged for a 2nd van that we didnt use and an extra 3 hours, 2 of which was the movers taking breaks. They took 10 minutes break every hour and their 30 minutes lunch was 75! My charge at the end of the day was 4 times the initial quote. My last mover got our flat done in 3 hours these guys took 8! Exceedingly disappointed, would not recommend!

  • David Stokoe

    London South West

    17/09/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Punctual and efficient. On the day of the move the guys turned up bang on time were respectful of our furniture, very polite and they worked really hard. Can highly recommended!

  • Sofia

    London North

    7/09/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Really great service. The Guys sent on the day were very professional, took really good care of our furniture and stuff and brought great attitude. I'd use them again any time. Gentleman from the office was a dream to deal with and made all communication very clear and simple. They made a stressful and slightly complicated move a breeze. Really good company, would recommend them even to my grandma, they are that good and lovely.

  • Christine

    London South West

    30/08/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    I highly recommend Best Rate Removals. We used them to move our family to a third floor flat with no lift. They did it quickly, efficiently and, even after countless flights, a friendly smile. Competitively priced and easy to book. I wouldnt hesitate to use them for my next move.

  • Lisa

    Twickenham

    19/08/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    No, I would not recommend this company! The guys/removers were great but, did leave behind a few items. The office were not interested about this in the slightest . Would not let the guys go ( Devon back to London) until I paid the bill in full. Plus, day before removals day called to say forgot to include all fuel monies on invoice! Terrible customer service from office.

  • Andrew Corley

    London North West

    10/08/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    The team were efficient and friendly throughout the process. Hassle free on the day. Would definitely recommend this company.

  • David Lawton

    London North West

    6/08/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Really great service. Showed up on time. Whipped through the move with no hassle.No surprise on the invoice.

  • Hannah Zucker

    London North

    16/07/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Best Rate came through for us when our moving date changed at the last minute right before the stamp duty deadline.

  • David Smith

    London North

    7/07/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    I highly recommend this company all the staff were very helpful and worked non stop to get my 200 mile house move to be as easy for me as possible!

  • Carrie Lord

    London South West

    14/05/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    The 2 gents that arrived were unbelievably friendly and helpful. They completed everything fast and efficiently. They were polite and nothing was too much. For the price you pay, you get amazing service. I will be using them again for my next move!

  • Johannes

    London West

    23/04/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    I thought they did an OK job. The customer service was was swift and responsive until they sent me an invoice - I had to follow up 3 days later for them to reply. The movers were really really slow the last half an hour, just so they could charge me for an extra hour. Hardly a??best ratea?? removal and that was a bit disappointing.

  • Laura Rawlings

    London South West

    12/04/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    We were looked after with happy to help removal chaps

  • Remie Carter-Slavin

    London North

    22/03/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very pleased with this service. Would recommend them.

  • Tobias Lin

    London North

    21/02/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Fantastic, friendly and professional service. Would definitely recommend and would use again

  • Fabrizio Olduini

    Twickenham

    19/02/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Quick and reliable. Great customer service and very low price.

  • Iman

    Harrow

    18/02/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Fantastic service. Will use again. Thank you

  • Helen Braham

    London North

    13/02/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Great service all around. The removal men where fantastic and worked so hard. Would highly recommend Best Rate Removals.

  • Robert Craney

    London South West

    6/02/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    All done flawlessly on the day, via three flights of stairs,and great value for money.

  • Maria

    Southall

    5/02/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Amazing service and highly professionals!!!
    Highly recommended!!!!

  • Bijal Modi

    Harrow

    29/01/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Excellent service, smooth operation.

  • Nick Taylor

    London North

    8/01/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Great service, very professional throughout.

  • Sin Goff

    London South West

    4/01/2021

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    They were absolutely brilliant. They arrived early, they were extremely helpful and efficient and we were very satisfied. I would highly recommend them.

  • Ilona

    Kingston-Upon-Thames

    24/12/2020

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    The guys on the day were very meticulous and helpful. However I asked for 3 guys but only got sent 2 which meant I paid for many extra hours as they took a very long time. Rather disappointing and not what I expected

  • Alan Ellis

    London North West

    7/12/2020

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very helpful, very professional and the guys working on the day were friendly, hardworking, thorough and very careful with everything. Highly recommend!

  • Romina

    London West

    12/11/2020

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Left a sofa and a chester arguing it didnt fit through the stairs of the new flat. One week later i hired another team and they took both items through the stairs perfectly without trouble.

  • Tom Rijsewijk

    London West

    6/11/2020

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very helpful and friendly, all went well

  • Charlotte Watts

    London West

    7/10/2020

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Arrived on time, efficient, no damage.

  • Jason Piper

    London North

    18/05/2020

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Really friendly, experienced, responsible and quick team did my entire move perfectly! Thanks so much.

  • Emma

    London North

    13/10/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Best rate removals were excellent on the day. They also offer end of tenancy cleaning service with a discount for booking both. Would definitely use both services again.

  • Patrick O'connor

    Harrow

    19/09/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    I had a problem with a few items.
    After contacting their customer service I got no where
    and found them very defensive.

  • Sara Rhodes

    Harrow

    9/08/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very helpful, friendly, conscientious staff.
    I would highly recommend this company.

  • Emre Yenier

    London West

    26/07/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    They were very professional and easy to work with. Would work with them again.

  • Andrew Batton

    London North West

    7/07/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Consultation team were fantastic, listened to all my queries and went above and beyond in tailoring the job for us. Matthew especially did a fantastic job. The move team performed extremely well 99.5% of the time, which is far better than I have ever experienced previously. Highly recommended to anyone moving home.

  • Justin Smith

    London North West

    24/06/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Overall the service was good, however when it came to the moving day the truck arrived about 20-25 minutes later than it should have as I made the same journey by car. I was still charged extra for this time despite complaining and this left me unsatisfied as this is a bad business practice.

  • Prasad Nesargikar

    London West

    1/06/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very efficient and customer service was excellent. Prices very competitive!

  • Anonymous

    London West

    18/05/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Fantastic overall. Well organized and careful with the belongings and the property.

  • Jennifer Barrett

    London South West

    3/05/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very impressed with their service. Polite, efficient and took a lot of care.

  • Collin Davis

    London West

    1/05/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    They were very professional ,polite and helpful. Nothing was too much they made our move really easy both ends a great service in all.I would highly recommend them .5 gold star company.

  • David Green

    Twickenham

    16/04/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Best Rate were the best value and they delivered as promised on the two days. All goods made it unharmed and the team were friendly, courteous and efficient.

  • Hillevi Svensson

    London South West

    16/03/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    On time on the day, quick feedback by office team when needed. The move was done quickly and safely. No damage to my things.

  • George Roussos

    Twickenham

    7/03/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Excellent service, punctual at arriving, very helpful and careful along the way. Definitely recommend them.

  • Ken Goodbody

    London South West

    4/03/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Efficient team, did a great job.

  • Amanda Sampson

    London South West

    28/02/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Super fast moving, took great care of our stuff and had a sense of humour throughout. Lovely guys, wouldn't hesitate to recommend them. Fantastic value for money too.

  • Caroline Cakebread

    London West

    18/02/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very helpful from initial contact through to the actual move.

  • A Rizvi

    Kingston-Upon-Thames

    2/02/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Fairly smooth removal on the day but they need to send someone round beforehand to get an exact understanding of what needs transporting.

    The drivers were not aware that mattresses needed removing? I asked for a 3 man team initially with their largest van but they told me 2 men and a smaller van would be enough.

    As I mentioned before you need an accurate estimate from them and the only way to do this is having somebody come round from their company.

    I have also noticed damages to my sofa set which I will claim via insurance.

  • Tomoka Tokuda

    London South West

    2/02/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Guys were very efficient and I was done after 1.5 hours.

  • Maria Olsen

    London West

    1/02/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    A move from hell. Only positive thing is the actual crew that was here on the day - they worked very hard.
    Packing was not finished on the day before which meant that the crew of 5 wherecten inly 3 because they had to finish packaging first. We ran out of packing material on the day. Despite several phone calls to customer service they did not provide more men to move as was needed nor did they provide extra packaging material.
    Very valuable paintings and art were handled with utter disrespect and several lampshades are damaged due to insufficient packaging. Boxes were not labelled correct so very difficult to find things afterwords .
    Absolutely horrible.

  • Liz Colledge

    London North West

    1/02/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Fantastic delivery guys, made a stressful experience so much easier.

  • John Ioannou

    London North

    31/01/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:
    Review:

    Very good from start to finish. Removal on the day was made all the easier by the helpful and attentive staff.

  • Keith Steel

    London South West

    25/01/2019

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day: