Our Verified Partners

Removals Zone

Leave a review

Company Overview

Established in 2005, we are a London removals company that started off as one van delivering to some locations in London. Now, we have developed into an experienced company with services that go beyond relocations; we remove, clean, clear, and dispose of rubbish for both businesses and homes alike. Our services are at the highest standard and delivered by our reliable and efficient staff.

Areas Covered

Note: Coverage may vary for international and commercial moves
Since June 2016
Choose your move type and enter your postcode Which move type can we help you save money on?
You could save up to 70% off your removals
Contact Details
Checked & Verified

Reviews

  • Hayley Tong from London on 14/11/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    The 2 removals men were great, very efficient. Worked non stop for 4 hours and managed to fit all of our 2 bed, 3rd floor flat into the Luton van!

  • Pedro Pires De Matos from London on 5/10/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Good and helpful service. Did the job well and on time.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Pedro Pires De Matos,Thank you for sharing your experience of the services you had with us and for your support. We are glad we managed to meet your expectations and to make you happy. We are in anticipation to serve you again.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Rhiannon Blackwell from London on 1/09/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    A little late in arriving, but very impressive with the team’s service on the day. Customer service is incredibly responsive. Would recommend and use again.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Rhiannon Blackwell,Thank you for kind words and for sharing your opinion.It's a great success for us that you were pleased with the level of the service our hard working team provided for you.Should you need our help again, please do not hesitate to contact us.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Emily Diver from London on 14/08/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Fantastic service. They arrived early and were incredibly efficient at packing up and moving my things. Highly recommended.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Emily Diver,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted that you appreciate our help and your experience with Removals Zone was a positive one. Thank you for using our services. Should you ever need our services, you are most welcome to contact us.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Samu Nkosi from London on 11/08/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    The team was absolutely helpful during the move. Before the move I got calls from the team with updates and it just made me feel at ease that they know what they are doing.

    Second time using their service and it has been excellent. They are my go to removal company now and will recommend that to my friends

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Samu Nkosi,Thank you so much for your positive feedback and for your support. We are delighted that you appreciate our help and your experience with Removals Zone was a positive one. On behalf of Removals Zone Team, I would like to wish you all the best! Should you ever need our help, you are most welcome to contact us.

  • Shaheen Rashid from London on 8/08/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Very good service .. my move was quick and easy. The response and service of office was very good. Will definitely use them again if need be.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Shaheen Rashid,Thank you for taking the time to share your feedback with us. It's always great to hear that our customers are satisfied with the services we provide. Should you need our help again, please do not hesitate to contact us.

  • Patricia Smart from Beckenham on 15/05/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    We were kept informed at every point, even when the guys were caught up in a traffic jam. Also the two guys were so good and effecient that we had our quote price reduced. Would certainly reccommend. Pat & Jo

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Patricia Smart, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted that you appreciate our help and your experience with Removals Zone was a positive one. Thank you for using our services. Should you ever need our services, you are most welcome to contact us. Kind Regards, Removals Zone Team

  • Pierre from London on 9/04/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    On time both ways very courteous staff the cheapest of all nothing was broken or stolen well I will highly recommend this company.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Pierre,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted that you appreciate our help and your experience with Removals Zone was a positive one. Thank you for using our services.Kind Regards, Removals Zone Team

  • K Buben from London on 2/04/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Really nice company as a whole.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear K Buben,Thank you for your wonderful feedback! Your support is greatly appreciated.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Dan Vickers from London on 10/03/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Great service and best price

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Dan Vickers,Thank you for sharing your experience of the services you had with us and for choosing Removals Zone for your move. We are extremely happy to find out that you were pleased with the level of the service provided. Kind Regards, Removals Zone Team

  • Foteini Stavroulia from London on 18/02/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Good value for money, fast and good quality of service.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Foteini Stavroulia,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted that you appreciate our help and your experience with Removals Zone was a positive one. Should you ever need our services, you are most welcome to contact us. Kind Regards, Removals Zone Team

  • Robert Brooks from Whyteleafe on 6/01/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Excellent.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Robert Brooks,Thank you for your kind words and for sharing your opinion.It's a great success for us that you were pleased with the level of the service our hard working team provided for you.Should you need our help again, please do not hesitate to contact us.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Kimoy Kalinago from Borehamwood on 5/01/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Very fast great guys

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Kimoy Kalinago,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted that you appreciate our help and your experience with Removals Zone was a positive one. Thank you for using our services. Should you ever need our services, you are most welcome to contact us. Kind Regards, Removals Zone Team

  • Melanie Geen from London on 23/12/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Really helpful and efficient

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Melanie Geen,Thank you for sharing your experience of the services you had with us and for choosing Removals Zone for your move.We are extremely happy to find out that you were pleased with the level of the service provided.We wish you wonderful moments at your new home!Kind Regards, Removals Zone Team

  • Bob Wise from Abbots Langley on 8/12/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    They were all so helpful!

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Bob,Thank you for your fantastic feedback. This really means a lot to us.

  • Cheryl Grant from Wembley on 28/11/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Brilliant and efficient service.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Cheryl,Thank you very much for sharing your experience of the services you had with us and for choosing Removals Zone for your move. We wish you wonderful moments at your new home!Kind Regards, Removals Zone Team

  • Bobby from Ilford on 17/08/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Excellent customer service over e-mail with the quotes and advice. The two removers on the day worked very hard and were very polite. The price was very reasonable, I'd definitely use them again.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Bobby,Thank you for kind words and for sharing your opinion. We are delighted that you were pleased with the level of the service provided.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Anonymous from London on 9/07/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Great!

    Ned Nguen of Removals Zone replied:
    Thank you for your wonderful feedback! Your support is greatly appreciated.

  • Anonymous from London on 1/07/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Very polite team, everything went smoothly and much quicker than I anticipated. No damage done due course. I would recommend their services.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are so happy that you are satisfied with the services our team provided.

  • Lizzy from London on 10/06/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    The two gentlemen were kind, polite and very helpful.

    Ned Nguen of Removals Zone replied:
    Dear Lizzy,Thank you for your wonderful feedback. We are glad to have been of service.

  • Valentine Monot from Twickenham on 9/06/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Very helpful!

    Ned Nguen of Removals Zone replied:
    Dear Valentine,Thank you for your wonderful feedback. It's always great to hear that our customers are satisfied with the services we provide.

  • Lara Knight from London on 7/09/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Lovely, friendly, hardworking staff very time efficient!

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Lara Knight,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback with us and for using our services. We are delighted that you appreciate our help and your experience with Removals Zone was a positive one.Should you ever need our services, you are most welcome to contact us.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Stephen Hall from London on 2/07/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    My move was mostly prepacked so didn't require great care but they were easily available when I needed to discuss things prior to the move and on the day were on-time, with a large clean vehicle, hard working team, good value.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Stephen Hall,Many thanks for taking the time to share your feedback with us.Our main goal is to make our customers happy and we are glad that you had a positive experience with Removals Zone.Should you ever need our services, you are most welcome to contact us.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Despina Karidi-Andrioti from London on 16/09/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Very friendly and quick service

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Despina Karidi-Andrioti,Many thanks for taking the time to share your feedback with us.Our main goal is to make our customers happy and we are glad that you had a positive experience with Removals Zone.Should you ever need our services, you are most welcome to contact us.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Anonymous from London on 19/07/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Relatively small company with competitive prices and good customer service.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Thank you for your kind comment. If you need our services, again, you are most welcome to contact us.

  • Tommy Hicks from Bromley on 21/06/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Good value for money, friendly service.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Tommy, Thank you for kind words and for sharing your opinion. It was our pleasure to help you out with the move.

  • Daniel Garrun from London on 22/07/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Driver was really helpful and on time.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Daniel Garrun,Thank you for sharing your experience of the services you had with us and for your support. We are glad we managed to meet your expectations and to make you happy. We are in anticipation to serve you again.

  • Laura from Gravesend on 9/07/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    We had three guys helping us to relocate 190 miles up north. Guys were incredibly fast, loaded within one hour and unloaded even quicker. The only issue we had to wait for them for 4 hours as they broke down on the motorway. Otherwise it’s good and professional company and can highly recommend to everyone. Also very cheap. We paid half to what other companies were asking. So very happy

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Laura,Thank you for sharing your experience of the services you had with us.It is a pleasure to have you as a customer and we really appreciate you shared your feedback with us.We are in anticipation to serve you again.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Paula Ochoa from Richmond on 13/03/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Satisfactory service from the whole team and support during the whole moving process.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Paula Ochoa,Thank you for your wonderful feedback! Your support is greatly appreciated.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Sarah Tate from Surbiton on 5/01/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Cheaper than other companies, and hard-working guys.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Sarah Tate,We at Removals Zone are so pleased with your wonderful feedback.Thank you for choosing our company for your move and for your support.We wish you wonderful moments at your new home!Kind Regards, Removals Zone Team

  • Jane Kateregga from London on 25/03/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Removals Zone quite reasonably priced and good customer service.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Jane Kateregga,Thank you so much for your positive feedback and for your support. We are delighted that your experience with Removals Zone was a positive one.

  • David Mcgillicuddy from Sutton on 19/12/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Movers were great, company itself not so much. The original crew didn't arrive after 3-4 hours, so an alternate one had to turn up. There was some miscommunication with the office about travelling in the van (they initially said I could, on the day they said I couldn't).

    The actual removal itself was really good, couldn't ask for better.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear David McGillicuddy,Thank you for taking the time to share your opinion with us. Your honest feedback is very much appreciated, as we are constantly striving to improve ourselves.We are extremely happy to find out that you were pleased with the level of the service our team provided.Our mission is to make our customers life easier and our Customer Services try to be helpful as much as possible. We will make sure that this is not happening again.Apologies for any inconvenience this may have caused to you.If you need our help, you are most welcome to contact us anytime you wish. We will be happy to meet you again.Kind Regards, Removals Zone

  • Michael Tonhaeuser from London on 3/11/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Good service and two efficient and friendly movers.

    They handled the furniture generally carefully, but unfortunately left marks on the wall when they carried a sofa up the stairs. I paid by the hour as opposed to a fixed price (which the company also offered), which turned out to be more expensive - therefore value for money was okay, but not great.

    I'd consider RemovalsZone for another move along with other companies.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Michael Tonhaeuser,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are glad to hear you are satisfied with the price of the service provided.Your honest feedback is very much appreciated, as we are constantly striving to improve ourselves. We will make sure this is not happening again. Apologies for any inconvenience caused.Our mission is to make our customers life easier and our teams try to be helpful as much as possible. Our records don't show any reported damaged items on the day of the move. If this is not right, please contact us as soon as possible.We remain at your disposal.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Miriam Alaoui from London on 16/02/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Removals Zone had great customer service, they were quick to respond, easy to get hold of and transparent. They communicated clearly. Also they delivered on what they promised including time of arrival and price which is very important.
    2 issues: 1) We wanted to move as quickly as possible & when we were quoted for 9 hours of work we didn't think anything of it, however, on moving day the house was 80% packed up in 1.5hrs. We told the moving men we'd go on ahead & meet them at the new property. Because we knew how far along they were we expected they'd be 1-2 hours behind us. In fact they were 7 hours which was a complete exaggeration. We didn't mind paying the money but it was clear they were buying time to ensure they were paid their full fare.
    2) Major issue. When we were in the property helping pack-up, each plate was meticulously wrapped, everything being placed properly in each of the boxes. However when we unpacked in the evening it was clear things had been thrown in boxes. Fine overall apart from - toilet brushes thrown into boxes with toothbrushes (& toweling + other random items). The thought still makes me sick - throw toilet brushes away or worst case put in sealed bag

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Miriam Alaoui,Thank you for sharing your experience of the services you had with us and for choosing Removals Zone for your move. We are extremely happy to find out that you were pleased with the level of the customer service provided.Please accept our apologies that your moving experience wasn't a positive one. Your remarks are important for us and we will make sure this is not happening again. This is not an experience typical for our company. We at Removals Zone take very serious customers feedback and customers satisfaction is very important for us.Removals Zone Customer Care Team has prepared a special offer for you, that will be emailed shortly to you. We would be glad to get a chance and correct your impression of our services.We remain at your disposal.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Stephanie Laing from London on 15/09/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Their customer service was very good; they replied to any enquiries promptly. The two men who did the removal were very good. I was assured that I had been given a fixed price that would not change, but at the end of the removal day I was suddenly, with no prior warning, charged more for a short period where keys were handed over and a contract signed. They waived the extra charge after I complained about it, but it's worth bearing this in mind and asking them about hidden charges in advance.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Stephanie Laing,Thank you for taking the time to share your opinion with us.Your honest feedback is very much appreciated, as we are constantly striving to improve ourselves. We are glad you shared your comment with us and will make sure the late key waiver procedure will be explained properly to all our customers in advance.We are glad to hear you are satisfied with the level of the service provided.Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Rahima Kashim from London on 27/01/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    It was less than what I expected, van was very late over an hour late, and quite unprofessional.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear rahima kashim,Please accept our apologies for any inconvenience caused.At Removals Zone, customer satisfaction is something that we take very seriously and would never compromise under any circumstances. Unfortunately sometimes there are situations that are beyond our control. Please note the arrival time of our teams is estimated only and we can not be liable for factors such as traffic, accidents, etc. Apologies for any inconvenience this may have caused to you. Kind Regards, Removals Zone Team

  • Geo West from London on 23/12/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    The team were late, they didn’t take care of our belongings, and despite me explaining which items needed wrapping/carrying/stacking carefully the team didn’t take note. Our very expensive marble and gold bar trolley was wheeled along cobblestones, damaging the wheels, scuffing the paint and nearly shattering the marble on top. Boxes clearly labelled as fragile were balanced precariously. A box of glassware was dropped and since sending detail of the breakage the company has gone completely silent, not returning our emails to arrange compensation. We also never received the receipt we were promised of the job.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Geo West,Please accept our deepest apologies for any inconvenience caused.This is definitely not the service that we want our customers to experience.You are a valued customer and we would not leave the things like this. If you give us a chance we would be happy to assist you and set things right as soon as possible.Please contact our Customer Care team or let us know what would be the most convenient time to contact you.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Colin Brown from Surbiton on 13/09/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    It was booked for 3pm but didn't arrive until 5:40.
    They called at 3:30 to say they would be late and arriving within 60-90 mins but when they didn't show I had to call to ask, 30-40 mins later they arrived.

    The 2 guys that moved our things were okay and did the job quickly.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Colin Brown,Your honest feedback is very much appreciated, as we are constantly striving to improve ourselves and our main goal is to meet our customers expectations and to make them happy. Unfortunately sometimes the moving process does not go as planned but we are happy when it ends good and our customers are pleased with the the level of the service provided.Apologies for the inconvenience caused due to the moving team being late, as we promise this will not happen again.If you need our help, you are most welcome to contact us anytime you wish. We will be happy to meet you again and we will do our best to be better than the previous time!Kind Regards, Removals Zone Team

  • Rachel Quilliam-Scott from London on 28/07/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Unhelpful and unfriendly. Didn’t seem aware of what the job was. The van was way to small so they did two trips which was fine but then they made a big deal about having to do a second trip. They didn’t seem to know the job was and seemed very annoed that they had to dismantle the bed and take the washing machine and fridgefreezer. They damaged our sofa shoving it through the living room door way and made a hole in our wall at the same time. Everything was a problem or issue and it made the whole day even more stressful than it needed to be. I would not recommend or ever use again.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Rachel Quilliam-Scott,We are sorry to hear you are not satisfied with the level of the service provided by the team. Removals Zone teams always aim to serve all customers in the best possible way. Apologies we could not manage to meet your expectations. We would be glad to get a chance and correct your impression of our services. Please contact our Customer Care team or let us know what would be the most convenient time to contact you and set the things right.

  • Babu Vadamalayan from Bromley on 13/05/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Driver on the day (removal man) was unhelpful and rude with an attitude as he did not want to work. Assistant, who dropped picture infront the eyes, then refused as he dropped it. Unhelpful and will never recommend this man, not sure about this company. Unreliable

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Babu Vadamalayan,Please accept our apologies that your moving experience wasn't a positive one. Your remarks are important for us and we will make sure this is not happening again. This is not an experience typical for our company. We at Removals Zone take very serious customers feedback and customers satisfaction is very important for us. Removals Zone Customer Care Team has prepared a special offer for you, that will be emailed shortly to you. We would be glad to get a chance and correct your impression of our services. We remain at your disposal. Kind Regards, Removals Zone Team

  • Jothirajan Alagar from London on 22/04/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    They were very late and delayed the whole process where I was at risk of paying a fine. Additionally they were quite rude and hostile whilst moving.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Jothirajan Alagar,Please accept our apologies for any inconvenience caused. At Removals Zone, customer satisfaction is something that we take very seriously and would never compromise under any circumstances. Unfortunately sometimes there are situations that are beyond our control. Please note the arrival time of our teams is estimated only and we can not be liable for factors such as traffic, accidents, etc. Apologies for any inconvenience this may have caused to you. Kind Regards, Removals Zone Team

  • Keith Crocker from London on 3/01/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    All staff I dealt with were polite and very accommodating. However, cheap initial quote which more than doubled on the day of the move (apparently this is quite common for this company as advised by the porters). The move should have taken 3hrs but ended up taking 6! They arrived an hour late with 1 man short (asked for 3 men, only 2 arrived). Also, one of the movers had to run a personal errand on the day of the move leaving me to move stuff and then pay for the privilege.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Keith Crocker,Thank you for taking the time to share your opinion with us. Your honest feedback is very much appreciated, as we are constantly striving to improve ourselves. We are extremely happy to find out that you were pleased with the level of the service our Customer Services provided. Our mission is to make our customers life easier and our teams try to be helpful as much as possible. We will make sure that this is not happening again. Apologies for any inconvenience this may have caused to you. If you need our help, you are most welcome to contact us anytime you wish. Kind Regards, Removals Zone

  • Michaela Dahmani from London on 8/03/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Unfortunately this moving was disaster from beginning to end. 1 bedroom flat with minimum of furniture and all stuff ready and packed, took about 7 and half hours time to load and unlikely ad with crew not coming back for up to 10 minutes between single items, dismounting bed and sofa for couple hours, it took them even longer to put it back together with loose screws, upside down parts and everything was moving and squeaking. The last drop was wardrobe which fall apart, shoe cupboard with broken legs and chipped mirror. We had to throw these thing away and dismount and mount again all the rest of furniture so it will be in usable condition.
    The only positive side was the kind customer service, although they weren't able to help during the moving process.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Michaela Dahmani,Thank you for sharing you opinion with us.Please accept our apologies that your moving experience wasn't a positive one.Your moving took longer due to the bad weather conditions on 27th February. Unfortunately this is something beyond our control and in such cases we do our best to complete the agreed work with all the available resources.We require all customers to notify us in writing of any visible loss or damage. This can be done using the job completion form. Unfortunately, we do not have any records of damaged items reported to us on completion of the service.We at Removals Zone take very serious customers feedback and customers satisfaction is very important for us. Therefore we reduced the total working hours from 7 hours and a half to 6 hours and a discount was applied to the final invoice, as well as a special hourly rate and a free travelling time.We sincerely hope that we managed to resolve the occurred issues for you and if there is anything that we can further assist you with, please do not hesitate to contact us.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Colin Cummings from London on 24/12/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Very poor service

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Colin Cummings,Please accept our deepest apologies for any inconvenience caused. This is definitely not the service that we want our customers to experience. You are a valued customer and we would not leave the things like this. If you give us a chance we would be happy to assist you and set things right as soon as possible. Please contact our Customer Care team or let us know what would be the most convenient time to contact you.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Joanne Westfall from Hornchurch on 23/12/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Not a good experience. Walls and property were damaged. Would not recommend.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Joanne Westfall,Please accept our deepest apologies for the inconvenience caused.Removals Zone Customer Care Team has prepared a special offer for you and would be happy to assist you further in order to set things right. We would be glad to get a chance and correct your impression of our services.Please contact our Customer Care team or let us know what would be the most convenient time to contact you.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Joanna Daniel from London on 19/01/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Update 29th January 2018 - 2 weeks post move. Removals Zone has got in touch with me since I posted my review, and apologized for the problems I had. They have gone out of their way to do what they feel is appropriate to make things right. I have received a further discount on the fee I paid. So for the damage and issues I had, which I provided photographic proof of, I had a total refund given of £40 off my fee. I appreciate that they have done this, and acknowledge their desire and willingness to try and fix things. However, this doesn't change the fact that I didn't have a great experience and I wouldn't recommend using their services to my family or friends. I love supporting independent businesses and I hope that they can put measures in place to ensure that moving forward these sorts of experiences don't happen for other customers and they can improve their business. Wish them all the best

    Original feedback: I was disappointed by the service on the day. The admin in lead up to the move was good. But the movers themselves didn't take good enough care, 3 items were damaged, one was overlooked and missing - found the next day in their truck upon my querying - and it was damaged. They took longer than they should have and were dealing with other phone calls etc. on my time. They weren't particularly personable, but ultimately got the job done I suppose. The office begrudgingly agreed to reduce my bill for the damages incurred, at my absolute insistence, before I paid the balance of the bill. The whole experience just did not feel very nice at all. I had to pay the balance of the bill straight away, that evening, like they didn't trust me. Whole thing left me with a bad feeling. I wouldn't recommend.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Joanna Daniel,Thank you for sharing your feedback with us. Please accept our apologies for these unfortunate circumstances. Unfortunately we could not find any details of 3 reported damaged items after completion of the removals service our team provided for you. Please contact our Customer Care Team to provide more details in order for us to help you better in resolving this issue and offer you a solution or let us know what would be the most convenient time to contact you.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Michele Schiena from London on 19/07/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    poor service, they tricked us providing a convenient quote for 2 hours with additional charges for every 30 min. In the end they worked for more than 6 hours doing the job really slow making sure they take their time. Where supposed to be two men transporting some boxes (33) and a little sofa from a one two bed room flat to a 2. The flats distance is 15 mi. by car. I had to keep chasing them as I found them few times talking on their phones ( non working related stuff) and taking the boxes one by one instead of using the carrier they brought. They were really rude and worked really slow charge us for every 30 min. extra work. Extremely disappointed will never ever call a removal service again

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Michele Schiena,Please accept our apologies for any inconvenience caused. Our mission is to make our customers life easier and our teams try to be helpful as much as possible but unfortunately sometimes the moving process does not go as planned due to factors that are beyond our control. The removals service took longer than you were quoted due to the size of the lift. Unfortunately the lifts in some buildings are rather small and that make the whole moving process longer. Our records show that you were charged for 4 hours and 30 minutes, not 6. If this is not right, please contact us as soon as possible. We at Removals Zone take very serious customers feedback and customers satisfaction is very important for us. We sincerely hope that we managed to resolve the occurred issues for you and if there is anything that we can further assist you with, please do not hesitate to contact us. We remain at your disposal.

  • Linda Hindley from London on 20/06/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    I have never in my life met such rude useless boys in my life. Couldnt speak English, sent a van too small for my things and said I needed to buy another van? Trashed my leather sofa and my bedroom chair. Smashed my frame record collection. Covered nothing up. Put my expensive mattress down in the road and got it covered in black marks. Kept taking things in and out of van trying to fit everything in to no avail.They gave all a good shove and broke a lot of valuable things. But hastily makes you sign a disclaimer form before you have time to check anything, they made a very stressful day turned into a nightmare. I'm disabled and felt like I didn't even rate talking too. Do not touch this shambles of a company with anyone's barge pole!

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear LINDA HINDLEY,Please accept our apologies for any inconvenience caused.We are sorry to hear you are not satisfied with the level of the service provided by the team.According to our records there were more items to be moved on the moving day than advised prior to the service and therefore not all of your belongings could fit in the van. However our team tried their best and managed to move almost everything in the van. For the rest of the staff we could arrange another team to move on the next day but unfortunately we can't proceed with any service without our customers written agreement.I am afraid we could not find any details of reported damaged items after completion of the removals service our team provided for you.Please contact our Customer Care Team to provide more details in order for us to help you better in resolving this issue and offer you a solution or let us know what would be the most convenient time to contact you.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Alison Moore from Romford on 12/01/2018

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    It took 9 hours to move 1 bedroom and I still have an unbuilt wardrobe.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Alison Moore,Please accept our apologies for any inconvenience caused. At Removals Zone, customer satisfaction is something that we take very seriously and would never compromise under any circumstances. Unfortunately sometimes there are situations that are beyond our control. Please contact our Customer Care team or let us know what would be the most convenient time to contact you and set things right. Kind Regards, Removals Zone Team

  • Nick Pigott from London on 31/12/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Quoted 4-5 hours to move content of one bedroom flat, ended up taking 12 hours. Removal men packed plants at the bottom of boxes and then loaded crockery and books on top, left important items such as wardrobe screws and brackets at property we were moving from, complained about the number of boxes and their weight, asked me to feel how heavy the boxes were, failed to remove items that were requested specifically (curtain and rail). Would not recommend if an efficient service is what you are after.

    Removals Zone Team of Removals Zone replied:
    Dear Nick Pigott,Please accept our deepest apologies for any inconvenience caused. This is definitely not the service that we want our customers to experience. You are a valued customer and we would not leave the things like this. If you give us a chance we would be happy to assist you and set things right as soon as possible. Please contact our Customer Care team or let us know what would be the most convenient time to contact you. Kind Regards, Removals Zone Team

  • Mercedes Paramour from London on 16/09/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    They waiting until an hour after the arranged moving time to cancel on us and we ended up having to book something elsewhere last minute resulting in it being twice the price and then when it came to getting out £90 deposit back we were fobbed off for nearly two weeks until we got it back, wouldn't reccommend.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Mercedes Paramour,Please accept our apologies for any inconvenience caused.At Removals Zone, customer satisfaction is something that we take very seriously and would never compromise under any circumstances. Unfortunately sometimes there are situations that are beyond our control and unavoidable mistakes happen.In our attempt to serve you better and retain you as one of our valuable customers, we have prepared a special offer for you.Please contact our Customer Care team or let us know what would be the most convenient time to contact you.Kind Regards, Removals Zone Team

  • Alice Dobson from London on 5/09/2017

    Customer Service:
    Value for Money:
    Moving Day:
    Average Rating:

    Absolutely shocking. I am taking the company to court and will be reporting them to Trading Standards. I would advise you not to suggest this company to anyone.

    Removals Zone of Removals Zone replied:
    Dear Alice Dobson,Please accept our apologies for any inconvenience caused.This case is currently under investigation and our Customer Care team is doing its best to resolve the issue for you and will get back to you as soon as possible.You are a valued customer and we would not leave the things like this. Thank you for your patience.We remain at your disposal.Kind Regards, Removals Zone Team

    More Information

    Home Removals

    Our removals services are tailored to your individual needs and designed to take the stress out of moving. To do this, we carefully listen and understand our customers' requirements and expectations. Our staff is made up of experienced professionals dedicated to helping you move as quickly and efficiently as possible. Before meeting you to help you move, our team will be informed of all the details of your specific requirements. That way, once they arrive they can get to work without wasting any time.

    Waste Clearance

    You may have just renovated your home, leaving behind a lot of rubbish to be cleared. We deliver rubbish removal services with trained experts who can dispose of your waste in the most efficient way possible. Our staff have been providing waste disposal and rubbish removal services for years and are familiar with all aspects of the job and able to take care of it as quickly as possible. Our services are cheaper than skip hire and easier for you, since all the heavy lifting will be done by our team.

    Clearance

    Understandably, house clearances happen during a hectic time. So Removals Zone's House clearance teams have been professionally trained to provide this service in an efficient and discreet manner. We provide this service with great care, respect, and as little disturbance as possible.

    Cleaning

    Dust, bacteria and germs accumulate in every part of the house, and when you move, you want to leave the property in good condition. Our expert cleaners have been delivering professional cleaning services in London for years now, and we can assure you they will clean every inch of your property until it is spotless. They have delivered numerous home cleaning and office cleaning services, and have never failed to meet our customer's expectations.

    Compare Now Compare Now Compare Now